„Felul in care iti investesti timpul defineste cati bani castigi.” – Lorand Soares Szasz.


business-coaching-icon

Cum scriu cate putin despre toate, azi, va voi spune ceea ce am invatat la seminarul  gratuit al lui Lorand Soares Szasz si cum a fost acolo.

O sa va intrebati cum am ajuns acolo?…..hmmm…. nu am fost usor de convins, pentru ca nu imi plac aglomerarile de oameni, decat daca pot se le observ din afara lor, si cum vremea nu a fost prea prietenoasa si locuri de parcare lipsa, va imaginati ca nu am fost foarte incantat, dar, o persoana importanta din viata mea m-a convins ca merita si a avut rabdare cu mine, asa ca ii multumesc pentru cat este de minunata.

Lorand, la prima vedere imi pare un mentor foarte bun, mi-a placut foarte mult felul in care se exprima si siguranta acestuia, este un tip plin de viata care desi nu este un coach motivational asa cum si el spune, te incarca de energie, pana la urma acesta este si rolul unui mentor sa te inspire si sa iti arate cum sa devii cea mai buna versiunea a ta si ca ai putea si tu. Pentru ca „NU e suficient sa stii, trebuie sa si aplici; nu e suficient sa vrei, trebuie sa si faci.„- Goethe ,

Lorand te va invata cu metode mai simple sau mai complexe cum sa iti cresti rata de conversie, profitul si in acelasi timp cum sa devii independent fata de firma ta astfel in cat sa ai mai mult timp pentru tine si familia ta.

Lorand spune ca cea mai importanta resursa a noastra este timpul si ca de noi depinde cum il investim, desi eram mandru ca: spal, gatesc sau fac curat Lorand mi-a cam dat lumea peste cap (M-a facut sa visez putin ) dar asa cum el observa anumite aspecte cand intra intr-un magazin la fel am recunoscut si eu cateva tehnici de marketing personal si comercial aplicate cu o maiestrie rar intalnita.

La Lorand mi-au placut si obiectivele pe care el isi construieste prezentarile asa ca daca vrei sa:
1. Te Educi;

2. Devii mai bun;

3. Distrezi.

Mergi la seminariile lui Lorand este omul potrivit, vei invata despre cum sa faci marketing eficient, cum sa devii din victima un un om victorios, cum sa te concentrezi pe rezultate si intr-un final cum sa iesi din firma iar aceasta sa functioneze independent de tine. Pe mine, personal m-a convins, Merita

Pe Lorand il gasesti aici

Iar daca nu poti invata altfel, poti sa citesti carti

imagine preluata de pe bussinesscoachjay.com

 

 


Lasă un comentariu